aTy TkEnanG pD nYea..

 
salam blog
aku tatao la npe aku msh lg na tulis about him..pg td cieda cte kt aku pase arwah
dye tmpi pase arwah..cara arwah ckp..myakat..sygguh..kmi amat rydu yie..
pastu myra kechik ckp..yang tasha gtao dye..yg tasha npak org yg mke serupa mcm yie..
fuh...hmpir mngis ku mgenang nye..
ya allah..kau tempatkan la hayei dkalangan org briman..
kau pertemukan lah kami semua bsama dye..
kau cucuri la rohnya ya allah..
hayei : aku terngiang2 kau skat aku yei..msj yg yie bg..msh kyna smpan..kyna bcea..
hayei..aku tade tman lg yg na help ku..aku tngian2 pbuatan mu yg baik..
tmpt slu kte jupe..
time duty..aku duty tmpt yg sme blok yg sme n ko..
bile aku tgk tmpt yg slu kte jupe..
airmta ku hmpir gugur yie..
sugguh..aku msh blajar mnrma mu suda tiada..aku sntse sndekah al fatihah kpmu yie..
ijat???ni la org yg slu ko kaitkan n aku..aku slu cbt ko an..sbb ko slu ejek aku n dye..
tp aryni tatao npe  tkanag ko sakat aku..
aku tkanag tie yg ko pkai..
bkal mjdi prefect skola..
tp.............
hanye kenangan ..
to cieda-smpan la kngan kte bsma hyei di dlm aty..kite smue aku jupai dye dsana..dye juga mnugu kte
hayei..aku juga mrinduimu..al fatiihah...  

liFe - must continue -
hope smue bjaya dlm khidupan tmasok aku...
yeah..insyaallah aku akan mjdi seorag yg cekal dlm khdupan..
salam my blog ku..
lasty pic wif him..
mrentas desa 2010

cik kynA LOVEETA 
akhiri smpi dsni..
mlekan ary ANDA dgn senyuman..

TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^