aKu Pnya Aty dan PrsaaN

salam blog...aryni aku sdey sgt ..hurm...bf ak kata..na msj aku...tp sjak ptg smlm aku tgu msj dye ta dpt2..kte gdo..n then tde mud..ak paam la..tp jgn la bt aku smpi cmni !!
aku sedy sgt..mcm org ta tntu arah tgu msj dye..dan aku ta ske org ta tnaikan jnji..hurm...salh ke aku syg dye sgt?ptt ke aku dera diri aku sndiri...hurm...aku pn pnya aty dn prasaan...aku da try fhmi dye..tp pnah ke dye fhmi aty aku ?hum...ke aku yg tgle2kan dye hah?? aku syok sndiri kea...wlupn dye pkwe aku..hurm..aku da bwad shbis bek...and ak kne pke positive kyna !jgn pke ngtif !psti ade hkmahnye...but now...ape na jdi2-jdi la...aku rdha..ya allah...jdi kan la hmba seorg yg tbah dan cekal.. dan kau lndugi la dye jge..hmba syg pda nya..wlupn cacian dan mkian yg hmba dgr dr kwan2 hmba sndri..hmba ttp myygi dye..


sKIP2 CTEA SMLM ABOUT MY LUV- hahaha...adui....upenye my bie aku tde kdit..ceh...bwad cuak sje..hahaha..tu la..kan kne mara free2 jea....cian2..sowi dea...ha8....rsau tkata....kah9....msj pnya msj...call la palk...sedr sdar dkt stu jam lbh kol dia..ha9...abeh cmtu je kdt...btw ta kesa sgt la..jnji tau dye cmne...hu8...sori dea...tutap ctea yg ta sdap ddgr..gram pn de..snag2 na kutuk pkwe ak lmbut..klu lmbut pn..korg kesa ke??aku ta kesa..jnji aty bek....sba je korg ktuk2 pkwe...ea..memg taste aku plik..so ade aku kesa??hah...when u disturb me..i'm very2 hate u...but i cannot hate u all bcoz..i'm already my heart to hate u all! hhaaha..then..korg da leh trma aku n dye..so fhmi aty sorg kwn..:)k salam blog..^_^..talk n talk...

always smile kyna -)..dear kyna
TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^