Final Exam..Bt aku Tdo ta lena...

hye blog...assalammualaikum....

npaknye...exam da 5 hri...arini ari jumaat...exam math...pergh...dlm 5 hri tu...byk kli da push studi tol2..aku arap ade la...prubahan nye dlm exam kli ni..suguh..aku na tbus exam penilaian 2 tu..

then..aku ta tdo lena...aysk trigt exam...exam n exam...sbar kyna...mgu dpn last exam...calm down..aku dgn smatnye..akan blaja tul2..n get bes reslt..mudah2an...

pas exam t..aku,cieda,mya,pt3,nana n len...cdag na g hang out la..slpas pnink mnempuh exaam final...tp rami palk na jpe balak...aku lak tatao jd ke ta...then...klu ta jdi..aku n nana follow put3 je la follow dr blkg n pkwe dye..ahha...then..aku na cr adiah utk myra lak..coz na smbut bufday party myra...na bg ape yea...dgr cte dye sku tdug...tpe la..t aku cr adaih tuk ko ea..ha8...

k la....
exam mgu dpn kimia,bio,addmath n fizik la.....
na studi al..pray 4 me ea.....

love-luf u so much..^_^
TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^