kata2 dari hatiku utk KAMO syg...

kerkasih..
sekiranya kau tahu siapa diriku
apakah kau sudi berdiri di sisiku
menjadi tempat untukku
berteduh kasih sayang denganmu..
 
kekasih..
apakah kau masih mencintai ku lagi ??
walaupun  kawanku kata HANYA CINTA MONYET..
Aku masih menyayangi mu
tidak pernah ku merase sengsara begini..
mgapakah wahai ati mu kyna !
mgpakah terlalu lemah..
mengapa !!

kekasih..
telah ku ukir namamu
di dadaku,di jiwaku,di jantungku..
sehinggakan aku tidak mampu bernafas
tanpa diri mu..

ohh,rembulan sampaikan kepadanya
salam cinta ini
khabarkan kepadanya
betapa aku mencintainya

ohh,angin
sampaikan pesanku kepadanya
betapa aku
teramat merinduinya
dan malam ni
aku ingin bernyanyi
cinta terakhir kepadanya
selamat malam kekasih
khairul hafiz

p/s : puisi ni kyna reka khas utk si dia..
sori la kwan2..mlm ni kyna sedy sgt..
n agk jiwang..hee..khas dr ati trun ke blog
maf jge entry agk tak mnrik arini..
salam 



TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^