selagi mampu bersabar

salam guys..
haaaaaa....kome tengok sikit entri tu??
ta menarik langsug..hahahaa..

ok kisahnya..
aku tak suke lelaki ni menduakan aku..
ak tak konkong ke ape..
berkwan nan sape2 pn aku tak kesah..
tapi tak yah la melebih..
ni smpai na gigit la..
men angle2 la..
geram2 la..
mengoda la..
sexy la.. ayt ni mmg serupa mcm bg kt aku..
aisssshhhh.. jujur la aku cakap..
aku mmg ta suke bile laki buat cmni..
kalaw mmg rase na kawan jgn na melebih..
smpai na bertukar no FONE..
aku yang bace msj kt fb td pn berasap..
aishhh...
aku masih bersabar..
msih menunggu kaw berubah..
yeaa..kaw mmg setia..
tapi setia kaw dengan perasaan aku belum cukup..
ohhhh..ati aku mmg bnar2 terluke..'
ak tak pernah buat kaw mcm ni..
ntahla.. aku msih bersabar..
sabar ...sabar dan sabar awak..
 

TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^