BILA KUTUK DAN FITNAH.. HADIRNYA DOSA KERING ITU ..

salam guys..
ok rasenye agk lame kyna tak update entri..
maybe none idea kot..
ok..now..kyna na story sikit pasal seorang blogger yang mengutuk KPOP kt blog dye.. dengar ctea.. ramai peminat KPOP mengamuk kt blog dye..
dan komen sgala bagai..
korang perasan tak bila da ramai kutuk2 fitnah..
dengan senang je kte dapat DOSA KERING
kesian gak tgk budak blogger ni kene sumpah serapah..kene kutuk kene fitnah..
tapi na buat cmne..manusia ni mcam2 perangainye..
kyna bace td ayat yg tukang komen2 dye ni smue nye kasar..
maklum la..tengah marah time tu..
mybe kate2 budak blog ni buat peminat FANATIK KPOP ni mengamuk..
dan budak blog ni juz meluahkan ape yg dye rase..
last2 dye yang kene marah..
manusia mcam2..gelagatnye.. nak tanak..
budak blog ni kene delete entri dye nie..
kang tak pasal2 dye ni kene hack..susah..
so para peminat 
FANATIK KPOP.
DAN BUDAK BLOG..
jangan la kutuk2..sumpah serapah antra satu sama lain..
Sebab dosa tu korang gak yang dapt..
kyna hanya nasihat kan je..
so fikir positive..jangan na slah tafsir ke ape ke.. paham??
Kyna ni pn ta sempurna..ok..juz ape yang kyna napak mcm slah..
bole tegur kan..so be positive..
 tolong r jangan na gaduh2..
korang ni mcm budak2 la.. tlog pker postive keyh..
dan kepada semua blogger..sebelum korang na update sesuatu entri..
pker halangan yg akan mnimpa dan amik lgkah bjaga2 oke..
manusia ni mcm2 kt dunie..
pham2 je lah.. kina ni pun buat blog sbb suke2 na cri kawan n update entri  pasal kyna n org sekeliling kyna..
so guys..kyna stop sampai sini dlu..

PLEASE

BUANG YANG KERUH AMBIL YANG JERNIH



TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

8 ulasan:

CikAnyss' :O berkata...

interesting lah , hehe

NHMS berkata...

ramai gile kutuk2 dye aw.. isk3

kyna berkata...

cik anis-tengs sygs

kyna berkata...

NHMS- aah la..kesian..na bwad cmne kan :)

Syuk Ry berkata...

haha.. tp ak xktuk pn.. siap bgi smangat lgi kat cment blog dia.. :D

Nzyrahun berkata...

hmm budak malaysia patut jadi matang,benda macam ni pun nak jadi pergaduhan haihhh
aku pun minat gak,tapi tak ada ah sampai macam ni,ish2

kyna berkata...

syuk-btl ke nie??hrap btl la ape ko ckp nie..kih9

kyna berkata...

Nz- biasa la da fanatik..smue bole cmtu..nsib la ak bukan kaki kpop..hahaha






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^