CinTa UtK aWAK

cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan..walaupun mereka telah dikecewakan..kepada mereka yang masih percaya,walaupun mereka telah dikhianati..kepada mereka yang masih ingin mencintai walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian untuk membangunkan kembali kepercayaan..

kadang kala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hatie sehingga kamu kehilangannya..pada saat itu,tiada guna penyesalan kerana perginya tanpa berkata lagi..

cintailah seseorang atas dasar siapa dye sekarang bukan siapa dye sebelumnya..kisah silam tidak perlu diungkit lagi seandainya kamu mencintainya sepenuh hatie..

cinta adalah keabadian..dan kenangan adalah hal yang paling indah pernah dimiliki..

kamu tak kan pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta..namun apabila sampai saatnya itu,raihlah ia dengan kedua tanganmu dan jangan biarkan dye pergi dengan sejuta rasa tanda tanya di hatienya..

cintailah orang yang kau kasihi itu sekadarnya kerana mungkin saja dye akan menjadi orang yang kau benci satu hari kelak..dan bencilah orang yang kau benci itu sekadarnya kerana mungkin dye yang akan menjadi orang yang sangat kau kasihi satu hari nanti...

tBE2 JE aku suka dgr kate2 ni..ni pn aku copy dr hamba ALLAH...
haah..HURM..alone seyh..
TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^