Zone Mcabar Da Lpas...

hey222...btpa aku rydu na bkk blog ni..
ahirnye..dpt gak on9999..weeeee.....
btpa seksanye studi 4exam ...akhirnye...da lpas exam..
 EPPYYYY NYEAA...
HAHA..glea ke ape ko nieh kyna...bru abeh trial bkan abeh spm..  
sdar la skit..taon dpan awk tu da na spm..form 5 ag tueahh...
motivasikan diri...(cakap sndri)hikk9..

I luv u la blog..
BYK ctea na tulis niea...da la time studi arytu..tension glea...
rse cm na mti jea time tu...AMat la tension..weeeeee...
time kt skul..aku tgk btpa kusyuk nye kwan2 aku reading..
suguh rjin time tu kwan2 aku..ha9.. 
pstu da la time puasa examnye,,fuh..dugaann...btpa lpar dan hausnye time tu..dak cine kt klas aku slmba je makn..gram tol..hish222...

ABout love lak..ak ta pnday la na komen..yg ku tao...cnte tu skit la.. tp aku skg ade kwan lki yg bek ..nme dye hazwan..wah..nme nye nice ..gye n pragaynye..
ade iras arwah yie yg amt aku rydu..wah...yie..i miss u so much la..
muda2an aku dpt truskan hdup tnpa kmo..ko sntse dlm hati ak aw..

AYIE-wlu lme ko da prgi..aku ttp igt kt ko..rydu sgt2...aryjdi ko 11.08 ta smpt aku na wish..hurm...jao kau prgi...yei..memishkan kte dsini..btw..alfatihah sntse ku sedekahkan..

KYNA ,npe ko ni..jgn la sedey2...igt ayie sntse dlm igtan n hti ko..wah..ary2 aku motivate diri aku nie..tpe2..tman2 dan fmily pbuat smgt aku...pastu ade komen2 n abg arwa...dye msj ku..msj pnye msj ..aku ckp cmni..niatkan kyna sekli ea...alhamdulilah..tnga sgt aty nie..tengs remy ! K LAH..smpe sni crita cik kyna...salam..
 
 
TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^