filem baru BUKAN DIRIKU...

HElo blog ! helo smue ! arini kina nak tunjuk stu crta baru dlm astro ria..cte ni mmg sedey la..tp ta logik la.. sbb org yg mati mne bole hdup blik...SO SAPE NA TGK CTEA NI..PKUL 6.30 PTG KT ASTRO RIA
..


Sinopsis Bukan Diriku
Ryo dn Ayla, adalah sepasang kekasih yang bekerja di sebuah perusahaan advertising. Ryo seorang workaholic, dia sangat susah menunjukkan perasaannya, bahkan kepada Ayla sekalipun. Karena sifatnya inilah, Ayla, tidak pernah tahu, bagaimana perasaan Ryo yang sebenarnya. Ayla selalu mengira, Ryo tidak begitu mencintai dia. Semenjak mereka menjadi pasangan, Ryo belum pernah mengucapkan kata-kata cinta pada Ayla. Ryo kerap kali  melupakan janjinya dengan Ayla.
Kesal dengan sikap Ryo, Ayla memutuskan hubungan dengan Ryo. Namun Ryo sangat mencintai Ayla. Ia berusaha untuk berbaik semula dengan Ayla.
Di hari ulang tahun Ayla, Ryo menunaikan janjinya pada Ayla. Ayla  sebenarnya tak mau datang, namun Marina, teman sepejabat Ayla,  memberitahu bahwa Ryo menyiapkan hadiah istimewa untuknya. Ryo  menyiapkan cincin yang dia beli bersama Marina. Ayla terkejut dan  terus  pergi ke tempat Ryo menunggunya.
Ketika Ayla akan menyeberang jalan, sebuah kereta  muncul dan hampir melanggar Ayla. Ryo berlari mendapatkan Ayla. Ayla selamat, tapi Ryo telah meninggal dunia akibat kemalangan tu.
Tapi cerita tidak berakhir begitu saja. Ryo masih sangat mencintaiAyla dan tak mahu meninggalkan Ayla. Ryo akhirnya masuk ke dalam badan Ariel, orang yang sudah melanggarnya. Ariel orang yang sangat  sabar dan tekun, dan rela melakukan apa saja, untuk kepentingannya. Ariel ialah  anak bos  tempat Ryo bekerja.
Ryo yang sudah berada dalan badan Ariel. berusaha mendekati Ayla, tapi Ayla terus menolak kehadirannya karena Ayla sangat membenci Ariel.
Masalahpun semakin banyak menghalang Ryo. Kehidupan Ariel yang liar membuatkan  kesulitan demi kesulitan terpaksa dilalui Ryo. Kematian  seorang pemuda bernama Anton, perniagaan dihancurkan oleh Ariel dan  hubungan sulitnya dengan Marina adalah beberapa masalah kecil yang  membuat Ryo jadi bimbang.
Ryo juga harus menghadapi kenyataan, kerana Ariel sudah mempunyai  seorang tunang, Livi, anak pemilik perniagaan  di bawah perniagaan  milik orang tua Ariel.
Ryo tidak mampu memberitahu kepada Ayla, yang dia adalah Ryo, jika  dia beritahu jugak hal sebenar, dia akan kembali meninggal dunia , dan sampai bila pun, dia tidak akan dapat  menyatakan rasa cintanya pada  Ayla. Menjadi Ariel, adalah pilihan terbaik, karna Ryo dapat terus  berada disisi Ayla, namun disisi lain, Ryo juga tidak bisa menerima  kenyataan, jika Ayla akan melupakan Ryo yang sebenarnya.
Bagaimana kesudahan  cerita ini? Apakah Ryo yang sudah menjadi  Ariel, bisa merebut hati Ayla?
Memandangkan cerita ni panjang lagi, pelakon Baim Wong ni akan memegang watak Ryo dan Loki, Loki ialah watak yang agak kasar, dan Ayla akan jatuh cinta dengan Loki, sebab Loki muka seiras dengan Ryo yang dah meninggal. Manakala roh Ryo dalam badan Ariel akan hilang, so Ariel akan jadi Ariel kembali..ikuti episod seterusnya nanti kalau saya rajin tulis episod by episod hehe..Siapa Loki? tungguu… hehe

lagu tema filem ni pn sedey weyh..kina tgk crta ni..dah la crta nye sdey..lgu pn sdey buwad kina ngis..
hahaha...phtikan stiap lirik ni erk.. tajuk lagu bukan diriku..by samsons

Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu
Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku
Kini maafkanlah aku
Bila ku menjadi bisu
Kepada dirimu
Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas
Tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku
Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu
Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku
Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu
Bukanlah diriku

 

TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

Tiada ulasan:






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^