EngKaulah INSAN YG BERGELAR SAHABAT


salam...
holaaaaa..bertemu kembali kite ea..
ape kabar ??
Hehehe..
ok la..gambar ni dah lama da 
ktorang snap..tapi kyna ta menyempat na msukkan..
ini la kenangan yg pling indah dlm hdp bsama kawan2.
mcm2 ragam masalah yg dah kteorg tempuhi..
akhirnya kyna dapat juga tempuhi
dengan fitnah yg pernah di lemparkan..
chewaaaahhh..mcm poyo je ayt aku ni..
kih2...moge kenangan ini akk kekal dlm ingtan kyna..
moge persahabatan kte takkan putus..
especially ...
CIEDAH,WANI,YAYA,NAZ

KORANG LA SAHABAT SEJATI...

CHEWAHHH...korang jangan bgga la aku letak pic korg kt sini..
im sorri la jgk..
ta mtak kbnran amik gambar korang ni..
<3


Mungkin waktu kan terus berlalu, membawa buih-buih pergi menjauh.
Dan manusia hanyalah butir pasir berserak di hamparan zaman, yang mengikuti kemana angin takdir berhembus.
Dan mungkin waktu melapukkan batu, membuat besi menjadi karat; Mengubah dunia menjadi tidak seperti yang kita kira dan angankan.
Walau sungguh pun waktu berkuasa, persahabatan sejati takkan mudah pudar olehnya.

Akan kenangan saat mimpi-mimpi bersemi semerbak, dan akan kenangan saat mimpi-mimpi terhempas berkeping di jalan berlubang kehidupan -- dan kau ada di sana sebagai sahabat yang memahami segala keluh kesah.
Atas kebaikan yang mungkin tidak kau sadari, oleh sekedar canda yang membuat hidup ini lebih memiliki arti; menjauhkan rasa nyeri sedari.

Dan sahabat, jika apa yang kita miliki memang persahabatan yang tulus, maka ada tali silaturahmi yang mesti kita jaga.
Walau jarak merenggangkan ikatan, dan harapan-harapan membawa kita berlayar ke negeri-negeri asing; ketahuilah bahwa ada seorang sahabat yang akan membantumu jika engkau membutuhkannya.

Kado ini tak lebih berharga ketimbang kebaikanmu selama ini. Hanya sekeping tanda mata agar kau tak lupa, bahwa ada – ada bahagia untuk menjadi seorang saudara.


SEMUANYA HANYA UNTUK KAMU SAHABAT



TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

1 ulasan:

cikwahidaidris berkata...

best kan dok ngan kawan2 ? ^^,






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^