SETELAH SEKIAN LAMA .........

assalamualaikum
dan selamat petang..
hai all..
hahahaaa..
amik kaw...rasenya dah dekat 2 bulan lebih tak update blog..
waaaaaaaaaaaaaaaa...
setelah sekian lama
baru lah aku online..
diatas kesibukan yang melampau ..hahaaa..
sangat bz weyh duk matrik ni..
sampai nak update blog pun tak sempat..
mana tak nya.. homework berlambak..asiggnment ape tah lagi..
ngadap laptop ni bole dikire..'just bukak je tapi tak update..
sangat aku rydu zaman berblogging..
but now im coming for blogwalking..
sebab final exam dah habis..yippy..
hahahahahaaaa (gelak setan)
ngehngehngeh...
harap usaha aku selama ni berbaloi.. dan dapat result yang cemerlang..
aku tanak mak bapak aku sedih sebab aku kandas exam..
aku na mereka gembira dgn keputusan aku..'amin..makbulkan la doaku ..

weyh2... sejak3 aku jarang online ni..
followers pun stay je..hahaaa..'im sorri..
takde news stori lol..
hah tapi nak cakap ni..
tempat orang2 komen dkat bawah post aku dah takda ..
aku tak tahu la knpa..dulu elok je ada..
pastu gambar yang aku dlu2 letak dekat entri pun jadi tande seru like this !
background aku pun sama je tnda seru !! 
tp yg bckground tu ak da ubah bg normal..
cume skarg gmbr yg aku letak dekat entri dan komen je tak bole !!
opfttttyyyy......amik kaw !
tak tahu ..aku keliru menjdi buntu nak bg blik boleh komen..
sedih tu jgn ckp la...
bapak bosan tade org komen kt post aku  -__-
hope sapa yg tahu bole la bg tahu mcm mane ek..
tp yg psti aku mmg lgsung tak bt apa dekat settings or apa2je la..
sebab bfore tu mmg ada ..tp skrang mmg dah HILANG..
ke ada orang try HACK BLOG AKU NI ??

OK dear followers ..
rasanya sampai disini sja la..
sudi membantu yea..
bye tc !!


HARAP MAAF KORANG TAK BOLEH KOMEN DEKAT POST AKU..SEBABNYA AKU SENDRI TAK TAHU KENAPA HILANG SECARA TIBA2 ..SORRY TO SAY ++

TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^