DP COKLAT DEKAT FACEBOOK?? AWESOME ..

assalamualaikum..
followers..
harap anda semua sihat ok..
dan aktif untuk berblogging..
yippyyy !!
 
ok..sekarang ni mesti ramai yang dah tahu kenapa pakai dp coklat kt facebook  ni..
jadi kyna cuma nak cerita bagi yang tak tahu..ok..
sebenarnya..sebab ramai yang pakai dp ni kerana nak membantah tindakan israel yang membuat warga palestin sengsara..kejam betul ISRAEL ni..
kalau la aku ada kekuatan untuk berjuang..aku pasti akan berjuang..
cuma sekarang aku hanya mampu berdoa untuk keamanan warga palestin..
YA ALLAH.. kau lindungilah warga palestin daripada musuhmu..
amin..semoga mereka ditempatkan dikalangan para solihin..
 
ok..ini lah DP TERBARU KYNA DEKAT FB..
 
 comey kan??hehee..gurau je..
 
ok marilah kita doakan semoga mereka selamat disana

Alhamdulillah..
Solidariti dan kesedaran mula membuahkan hasil yang positif buat warga PALESTIN. Teruskan berdoa untuk mereka agar diberi kekuatan dalam menempuh kesengsaraan yang mereka hadapi..

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim,

Engkau penguasa yang mentadbir alam dan sekelian makhluknya, maka Kau kuatkanlah Iman mereka, kuatkan semangat mereka, dan kuatkanlah tentera Mu Allah bagi memperjuangkan Bumi PALESTIN.

Ya Allah,
Engkau yang berkuasa memberi kekuasaan kepada siapa yang engkau suka, maka Engkau turunkanlah pertolongan Mu kepada rakyat PALESTIN.

Ya Rahman,
Engkau Maha Mendengar dan Maha Melihat, maka Engkau satukanlah hati-hati, jiwa-jiwa yang cintakan agama Mu untuk bersatu mengembalikan Bumi Suci PALESTIN kepada rakyat PALESTIN dan kepada Ummat ISLAM keseluruhannya..

Ya Rahim,
Engkau Tuhan yang memperkenankan segala sesuatu, maka Engkau perkenankanlah doa kami ini..

Amin, amin, amin, ya robbal alamin..
 
 
 
 
semoga mereka kuat menempuh hidup..amin..
 
 
 
anak kecil ni juga tidak gentar untuk menentang musuhnya..
moga ALLAH melindungi mu syg..
 
 
engkau lindungi lah mereka YA ALLAH..
kau berilah azab yang setimpal kepada israel..
yang telah terang2 menentang agamamu iaitu agama islam..
amin..
 
jadi kawan2..dah tahu kan apa fungsi DP coklat dekat fb ??
hope kalian semua dapat doakan keamanan palestin disana..
amin..
assalam..   
 
 
 
 
 


TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

15 ulasan:

Roslina Nana berkata...

akak baru nk tukar DP coklat ni..hee..btw,thx follow,akak dh follow kyna balik

kyna berkata...

Ros-samae2 kak :)

caer sasuke berkata...

caer terus buat dp coklat doodle =p
yg ptg support palestin..one day they will be free

✿Lady Ainaa ✿ berkata...

Alhamdulillah... semua dah berjaya... ena dlu dah buat pic ni but now dah tuka balik sebb semuanya dah berjalan dengan lncar...semoga Allah melindungi mereka dan kita semua org Islam

Muhd Asyraf berkata...

Takbir! moga-moga pelestin selamat :)

Nurmaisarah Azmi berkata...

kyna, nak bagitau nie.. anda di tag di http://sararose-93.blogspot.com/2012/05/segmen-header-for-blogger-ii.html

Muaz Faris berkata...

moga diri ni pun turut terubah kpd yg lagi baik ye!!

muazfaris.com

asmira surianie berkata...

pada yang masih tak faham maksud DP coklat ni

http://meramonst.blogspot.com/2012/05/penjelasan-sebenar-mengenai-maksud.html

Nursayidatina Aishah berkata...

Ya , sesungguhnya kita tiada kuasa untuk membantu mereka dari sudut yang lain. Hanya dengan cara sebegini sahaja & berdoa kepada Allah SWT :)

Semoga amalan dan bantuan kita yang serba serbi lemah ini Allah redha. Amiin.

pha is berkata...

ameen...

kyna berkata...

caer-yuips...mge dberkati hidup :0

kyna berkata...

lady ainaa--yups..da bjya..alhamdullilah

kyna berkata...

asyraf-amin

kyna berkata...

muaz-amin

kyna berkata...

tina-betul2..amin






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^