SEGMEN SAYA BLOGGER HOT BY CHEGUALONG

ASSALAMUALAIKUM
dengan ni kyna dengan berbesar hati dan amat rajin
join segmen SAYA BLOGGER HOT
padahal kyna tak hot pun..hahahaa
segmen  ni telah dianjurkan oleh cheguAlong

senang je syarat penyertaan dia ni


  1. mestilah seorang blogger ..
  2. follow blog cheguAlong
  3. klik like pada page CheguAlong
  4. pastikan tajuk entri SEGMEN SAYA BLOGGER HOT by cheguAlong
  5. copy banner kat atas tu 'SAYA BLOGGER HOT' dan paste dalam entri anda
  6. paksa 3 kawan join segmen ni
ok done ^_^ 

SAPA YANG NAK JOIN SEGMEN SAYA BLOGGER HOT PUN DI ALU2KAN OK




TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

21 ulasan:

Ieqahgajah berkata...

sayangg omeyyyy.. maceh taw tag ieqah..tapi ieqah tak hot..so mcmnee nk join segmen ni..hehehe

ps: GOOD LUCK tw

Unknown berkata...

semoga berjaya dengan segmen ni..;)

kyna berkata...

ieqha-hahaa..kyna pun ta hot la.. jom join yea.. :)

kyna berkata...

diana-doakan2 kan la..amin

Nadiaafarhanaa berkata...

semoga berjaya :) hot apa comel

kyna berkata...

thanks nadia..doakan ..na rase gak dapat adiah dr org..kih9

Nour Adieb berkata...

Wahhh,rajinnya Kyna join segmen :)

laila lee berkata...

assalamualikum. good luck . laila belayar dari jauh . dari sagmen yang sama . bw sini . jemput ke blog laila : http://impianperasaanhidpku.blogspot.com/2012/05/saya-blogger-hot-by-chegu-along.html

kyna berkata...

cik adieb-hahaa..sebenarnya ni yang second time kyna join la..heeee

kyna berkata...

laila-goodluck yea..ok sysss

Raffhanah berkata...

hai .. ana datang dari segmen yg sama tau.. jom p blog ana http://rafhanahrahim.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-hot-by-chegu-along.html .. :) :) :)

Cik Fie berkata...

Jom Join Sini (!) Ada Banyak Tutorial Di Sini (!) mynameishafizah.blogspot.com/ :D

Mawardi yunus berkata...

salam slamat berkenalan, dari segmen yang sama :)

http://mawardiyunus.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-blogger-hot-by-chegu-along.html

Aliff Haikal berkata...

wewittt HOT :3

Cikrosecute berkata...

follow sini dear dari segmen yg sama..

kyna berkata...

anna-heee..oke2

kyna berkata...

mawardi-tq

kyna berkata...

aliff-hot la sgt..hahahha

kyna berkata...

che rosliza-ok dear :)

kyna berkata...

pcnta pink-ok syss..visit u back

Unknown berkata...

Salam kenal dari segmen sama  Segmen "Saya Blogger Hot" by Chegu Along






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^