SELAMAT HARI GURU !!

 

assalammualaikum 
apa cerita sihad tak anda??
hehheee..
tahu tak hari ini hari ape???
hari ini ialah HARI GURU
16/5/2012

rasa rindu pulak cikgu2 kyna yang dekat sekolah tu..
dulu kyna sek dekat smk seri setia(semesta) TELUK INTAN,PERAK!!

heheh...
cikgu ..
segala jasa dan bakti mu akan ku ingat dan kenang sampai bila2..
muaaahh2..
cikgu yang pernah ajar kyna dgn susah payah nya..
thanks cikgu..
kyna tahu kyna ni nakal...
kadang2 dalam kelas blur je trutama dalam kelas
BIOLOGI DAN KIMIA...
thanks cikgu sebab sabar ngan saya..
sebab cikgu2 lah saya berjaya ..
dan insyaallah saya akan menuntut ilmu dengan lebih mendalam
lagi lepas ni..
dekat luar nanti banyak lagi challange nak saya hadapi..
doakan saya kuat cikgu..
doakan kejayaan saya di luar sana..

insyALLAH .. saya akan berjaya seperti gambar dekat bawah ni

 

TERIMA KASIH CIKGU...

JASAMU AKAN KU KENANG DALAM DOAKU
 

TERIMA KASIH BACA ENTRY KYNA KOMEN LIKE DAN FOLLOW YEA ^_^

2 ulasan:

Pha Is berkata...

besar jasa cikgu... happy belated teacher's day buat semua cikgu2 seluruh malaysia... heheh

kyna berkata...

pha-hehee.. tq






THIS BLOG FULLY DESIGNED BY THIS GIRL!!ALL RESERVED BY KYNA LOVETTA ^__^